PEUGEOT INSTINCT KONCEPTAUTO. PALIELINĀTA BRĪVĪBA.
PEUGEOT INSTINCT KONCEPTAUTO: AUTONOMS AUTO NO PEUGEOT
PALIELINĀTA BRĪVĪBA
Kurš gan nav sapņojis par baudpilnu braucienu, vienlaikus pilnībā pārvaldot automobiļa sniegumu? Par tādu automobili, kas nolasa mūsu vēlmes un zina mūsu viskaprīzākās vajadzības. Automobili, kas spēj mūs apliecināt. Automobili, kurā viss ir skaidrs un saprotams. Peugeot pozīciju apstiprina sauklis: brīvība. Brīvība izvēlēties braukšanas režīmu, izjust tā sniegumu. Kustības brīvība. Rezultāts ir Peugeot Instinct konceptauto.
Labākais no I.o.T.
PADZIĻINĀTA IZPRATNE
Peugeot Instinct konceptauto izveidē esam iedvesmojušies no dabas un jo īpaši no cilvēka. Cilvēks iegūst autonomiju tad, kad ir apguvis vidi sev apkārt. Tieši tāpat arī Peugeot Instinct konceptauto balstās uz padziļinātu apguvi jeb mācīšanos, lai savam lietotājam izveidotu individuālu profilu. Lai to izdarītu, I.o.T Samsung ARTIKTM Cloud platforma savieno vadītāja ikdienā lietotās ierīces un apkopo datus no tām. Šie dati tiek iegūti no tādām ierīcēm, kā viedpulksteņi, viedtālruņi, sociāliem medijiem u.tml. Var tikt izveidots savienojums ar Jūsu dzīvesvietu, savienoto viedo televizoru, audio straumēšanas sistēmu, jebkādu mājas palīgu – robotu, datoru vai citām ierīcēm. Tādējādi automobilis top par nesalīdzināmu datu avotu, jo tas ir ar mums visas dienas garumā un zina mūsu regulāros braucienus, iecienītākās vietas un to, kā mēs braucam.
Peugeot un datu zinātnes uzņēmums Sentiance apstrādā datus tos padarot skaidri saprotamus un individuālus katra lietotāja profilam. Šāda analīze ir dinamiska un tiek pastāvīgi pilnveidota. Tas ļauj Peugeot Instinct konceptauto iepriekš konfigurēt vai pielāgot savu arhitektūru, lai pilnībā atbilstu lietotāja vajadzībām un vēlmēm.
PIEMĒRI
Pirmdiena, 7.45
Otrdiena, 21.00
Ceturtdiena, 8.00
Piektdiena, 14.00
4 REŽĪMI
Četri pieejamie režīmi nodrošina īpaši precīzu pārvaldību:
- Drive Boost ir paredzēts dinamiskai braukšanai;
- Drive Relax izmanto ADAS (Advanced Driving Assistance Systems), lai palīdzētu vadītājam. Tas ietver tādas funkcijas kā automātiska tālās gaismas pārslēgšana vai aktīvā kruīza kontrole;
- Autonomous Soft režīms ir paredzēts komfortam. Braucieni var būt nedaudz garāki, dodot Jums laiku statīt filmu, lasīt vai vienkārši atpūsties;
- Autonomous Sharp optimizē brauciena laiku, nodrošinot precīzu un efektīvu vadāmību uz ceļa.
ADAPTĪVS i-COCKPIT®
CINÉTIQUE INNOVANTE
Autonomais automobilis paver nebijušas radošuma iespējas, ko rada jaunās pielietojuma iespējas.
Izmantojot Peugeot Instinct konceptauto un adaptīvo i-Cockpit® mēs tikai iegūstam no tā, kas padara zīmola jaunākos modeļus veiksmīgus. Mēs radām jaunus veidus, kā izbaudīt braukšanu. Vai tās būtu saskarnes, sistēmas arhitektūra vai stils. Nekur nav rakstīts, ka autonomai automašīnai jābūt garlaicīgai izskata vai lietošanas ziņā.
Matthias Hossann, Peugeot konceptauto vadītājs.
Vadītāja vieta atklāj gludu kinemātisko sistēmu, kas darbojas, pārslēdzoties starp režīmiem Drive un Autonomous. Kompaktā stūre un panelis, kurā atrodas pārslēgšanas slēdži, ir ielokāmi mērinstrumentu panelī. Tajā pašā laikā akseleratora pedālis ievelkas pedāļu blokā.
Neatkarīgi no aktivizētā režīma vadītājs saglabā kontroli pār automobili. Lai gan tas ir pats par sevi saprotams režīmā Drive, tad šo Peugeot autonomā automobiļa vadīšanas funkciju var izbaudīt režīmā Autonomous. i-Device atrodas blakus 9,7" ekrānam centrālajā konsolē, un to var izmantot, lai vadītu automobili jebkurā laikā. Vienkārši pieskarieties, lai apdzītu priekšā braucošo transportlīdzekli vai pārslēgtos no režīma Soft uz Sharp.
Režīmā Drive hologrāfiskais klasteris sniedz par ar braukšanu saistīto informāciju: automobiļa braukšanas ātrumu, enerģiju sadalījumu PHEV spēka piedziņas blokā, akumulatora uzlādes līmeni u.tml. Digitālā atpakaļskata spoguļu funkcija brīdina vadītāju, ja automobiļa "aklajā" zonā atrodas cits transportlīdzeklis.
Braucot autonomajā režīmā tiek rādīta cita būtiska informācija, jo tieši laika jēdzienam šeit ir ļoti liela nozīme. Tādējādi visi pasažieri tiek informēti par atlikušo braukšanas laiku līdz galamērķim, tā izmaiņām laika ziņā un pašreizējā maršruta gaitu.
Salona atmosfēra mainās līdz ar braukšanas režīma maiņu. Papildus sniegtajai informācijai, tiek pielāgotas sēdekļu pozīcijas, apgaismojuma intensitāte un audiosistēmas skaļums.
ARHITEKTŪRA UN MATERIĀLI
Adaptīvais i-Cockpit® nodrošina katram pasažierim individuālu telpu, lai arī šis ir kompakts automobilis. Lai ikvienam būtu ērti, sēdekļu dizaina radīšanā iedvesma smelta no aeronautikas. Sēdekļu zonas: sēdvieta, atzveltne un galvas balsts ir veidotas kā atsevišķas daļas, un atšķiras arī to apdare. Sēdekļu pamatnei ir alumīnija apdare un tā ir fiksēta. Tomēr atzveltne ir pielāgojama, griežoties ap šķērsvirziena Y asi. Pasažieris var brīvi izvēlēties sev tīkamo pozīciju: ierasto vertikālo, horizontālu, ja vēlas atpūsties, vai vidēju pozīciju, lai, piemēram, skatītos filmu vai strādātu.
Visi pasažieri var mijiedarboties ar automobili, izmantojot tērzēšanas robotu, kas nodrošina piekļuvi bezgalīgam pakalpojumu klāstam. Dabiskās balss atpazīšanas funkcija atpazīst komandas, lai, piemēram, rezervētu vietas kinoteātrī vai veiktu pirkumus tiešsaistē.
Visi izmantotie apdares materiāli aicina Jūs izmantot brīvo laiku. Grīdas apdarē ir izmantota plāna betona kārta, kas rada zīdainu sajūtu, aicinot novilkt apavus un atpūsties. 3D auduma tekstūra ļauj materiāliem saplūst un būt patīkamiem pieskārienam. Tas pats materiāls izmantots arī sānu paneļos ap centrālo konsoli, durvju paneļos, sēdekļu pamatnē un sēdekļu atzveltnēs. Galvas balsts nodrošina atbalstu kaklam un tā apdarē izmantota ādas un 3D auduma kombinācija.
SHOOTING BRAKE NO PEUGEOT
DIZAINS
Peugeot Instinct konceptauto proporcijas balstās uz lieliski veidotu virsbūvi. Līnijas ir izliektas atbilstoši tehniskajiem risinājumiem un braucēju ērtībām. Garais dzinēja pārsegs slēpj 300 ZS jaudu, ko nodrošina PHEV spēka agregāts. Riteņu arku izteiksmīgās kontūras norāda uz labu vadāmību un pilnpiedziņas sniegtu jaudu.
Priekšpuse rada intensīvi izteiksmīgu izskatu. Katra LED luktura centrā ir uzstādīta kameras lēca, kas atgādina acs zīlīti. Šīs kameras skenē vidi visapkārt automobilim, nosūtot informāciju autovadītāja atbalsta sistēmām. Radiatora restes izskats mainās atkarībā no tā, no kurienes uz to skatāties, un atsevišķās tā vietās ir atveres gaisa caurlaidībai. Šo daļēji dobo struktūru rotā lauvas siluets, kas tiek izcelts baltā krāsā, kad ir aktivizēts autonomais braukšanas režīms.
AERODINAMIKA
Arī nākotnē aerodinamika būs izaicinājums. Inženieri pastāvīgi strādā pie aerodinamikas uzlabošanas, lai samazinātu degvielas un jaudas patēriņu, un lai uzlabotu pasažieru komfortu, kas arī nākotnē paliek par galveno izaicinājumu. Izmantojot autonomo braukšanas režīmu, pasažieri brauciena laikā var darīt citas lietas, atklājot jaunus veidus, kā pavadīt laiku automobiļa salonā.
Abās priekšējo lukturu pusēs gaismas signāls stiepjas visā automobiļa platumā. Turklāt tas izvēršas, braucot ar ātrumu virs 90 km/h divu iemeslu dēļ.
Pirmkārt, abu gaismas vadotņu apakšējās daļas ir savienotas ar sloksni, kas nodrošina papildu piespiedējspēku uz priekšējo asi.
Otrkārt, šī kustība rada atveri, lai samazinātu spiedienu uz automobiļa virsbūvi, kad tas ir kustībā. Gaiss tiek ievilkts priekšpusē un izspiests pie riteņa virsmas. Tas kalpo kā virtuāls riteņu apšuvums, novēršot aerodinamiskos traucējumus šasijai un piekarei, darbojoties kopā ar piecu spieķu vieglmetāla diskiem. Diskiem ir virkne šauru rievu, kas padara tos vieglākas. Tās pašas aerodinamiskās īpašības ir atrodamas arī aizmugurē. Gaisa plūsma tiek novadīta caur atveri priekšējo durvju vidus līnijā un tiek novirzīts uz difuzoru, kas atrodas zem 3D lukturu rindas, ko apvieno gaismas josla.
Panorāmas jumts sliecas pāri automobiļa pasažieriem. Visu šo dizainu izceļ tumši zilais tonis trīs slāņu lakas izpildījumā, pilnībā aptverot visu virsbūvi.